søndag den 6. juni 2010

En lille kommentar


Hejsa alle sammen,



ja nu er det vist på tide jeg for lagt alle mine ting ind på blogger.. det har været et fantastisk år med masser af positive oplevelser og man er virkelig nået til sine grænser.
Jeg har været meget glad for faget billedkunst og især holdet. Vi har haft en kanon tid sammen, det har været en spændende og en berigelse, altid fyldt med en god portion humor og latter. Sikke en skam, at alt dette er forbi om få timer, nu hvor man har vendt sig til enhver på holdet.
Et stort tak også til Dorte, der har været en stor og god inspiration.

Nå, men jeg må vist hellere komme i gang med bloggen

KH Bente
Lige en kort bemærkning til billedet. Det vender ikke den forkerte vej. Jeg ligger i poolen og min datter har taget billedet!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar